top of page
תמונת הסופר/תDreams Gymnastics

איך תופרים בגד חלומותייך

במקצועות אומנותיים כמו התעמלות, אקרובטיקה, גלגליות או ריקוד, בגד זה חלק בלתי נפרד מההופעה או תרגיל בתחרות. הוא משלים את הדמות, יוצר אותה יחד עם הכוריאוגרפייה והאלמנטים שהקעת בהם כל כך הרבה. בגד שמתאים לאופי הריקוד, למוזיקה, יוצר דמות שלמה, נותן הרגשה שלכמה דקות הפכת למלכת העולם ומוציא ממך הכי טוב שאפשר. לכן בחירת הבגד זה לא תהליך פשוט ודורש אחריות מלא.

אז מהו התהליך שמביא אותנו לבגד החלומות?

  1. את צריכה להחליט מה תהיה הצורה והאופי של הבגד. את רוצה משהו רגוע ופשוט? צבעוני עם נוצות? עם שרוול אחד? עם חצאית רק מאחור או בכלל ללא חצאית. איזה צבעים את רוצה.

  2. מה התקציב שלך? בגד יכול לעלות מסביבות 300 ש"ח עד אינסוף. בגד ממוצע אצלינו עולה 1500-1700 ש"ח.

  3. כל זה, התמונות, המחשבות והתקציב, אתן שולחות אלי לווצאפ 0507222593


אני שולחת כל זה לתופרת, שואלת עוד כל מיני שאלות ואנחנו קובעים פגישה.


4. בדרך כלל יש לנו שלוש פגישות


  • בפגישה ראשונה לוקחים מידות אישיות של המתעמלת, בוחרים בדים, סוגרים סופית את המחיר ואת כל הפרטים. בשלב זה אתם משלמים מקדמה - שליש מהעלות הסופית של הבגד. אם אתם גרים רחוק, את כל התהליך אפשר לעשות בזום, אבל פחות מומלץ.

  • לפגישה השנייה אנחנו מזמינים אתכם כשהבסיס של הבגד מוכן. מה זה בסיס? זה רק בדים גזורים תפורים אחד לשני. לפני שלב ציור ולפני הדבקת אבנים. בשלב זה אנחנו בודקים שהבגד יושב טוב על הגוף ואם צריך, אפשר לתקן. כשהאבנים דבוקות ותפורות למקומן, קשה מאוד לעשות שינויים בבגד

  • פגישה שלישית - הבגד מוכן ואתם מקבלים אותו תוך כדי העברת שאר התשלום

5. מה קורה אם פתאום שיניתם את הדעה? אם זה קרה לפני שהתחלנו לתפור, מחזירים לכם את המקדמה בלי שום בעיה. אם הבגד כבר בעבודה, נצטרך להשאיר את המקדמה אצלינו.

6. מה קורה אם הגעתם הביתה וראיתם פגם בתפירה שלא ראיתם כשקיבלתם את הבגד? יש לכם שבועיים להביא אותו אלינו ונתקן את הבעיות לגמרי בחינם! בתנאי שהשימוש בבגד היה תקין כמובן. אחרי שבועיים אנחנו יכולים לבקש תשלום עבור התיקונים.


כמה זמן לוקח לתפור את הבגד?

- בממוצע כל בגד לוקח לנו בערך שבועיים. יש יותר פשוטים, יש יותר מורכבים.

- נקודה נוספת שכדאי לקחת בחשבון זה העונה: יש תקופות שכולם רוצים לתפור ביחד ויש זמנים שחסרה לנו עבודה. אני ממליצה לא לחכות לרגע האחרון כי יש סיכוי שבדיוק בתקופה זו יהיה לנו תור ארוך. תתפרו בתחילת העונה, על תדחו לשבוע לפני האליפות :)

- והניקודה האחרונה שמשפיעה על זמן התפירה - כמה מהר אתם יכולים להגיע למדידות. אנחנו יודעים שאתם עמוסים, אבל בלי פגישה מספר 2 אי אפשר להתקדם.



ומה עם שנה אחרי הבגד עדיין מדהים, אבל החצאית כבר קצרה לי?


תבואו, יש פתרונות!


יש לי בגד מוכן, הייתי רוצה לעשות בו שינויים

כעקרון די קשה לעשות שינוים בבגד עם אבנים דבוקות. הרבה פעמים יותר קל לתפור בגד חדש. אבל יש יוצאים מן הכלל. תביאו את הבגד, נבדוק את העניין. מקסימום - נגיד "לא".



אתם עושים בגדים קבוצתיים?

כן, עד שש יחידות


יש דברים שאתם לא יכולים לתפור?

יש כאלה, אבל ממש לא הרבה כי אנחנו כל הזמן לומדים


מוכנים להזמין?





1,372 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page