top of page
תמונת הסופר/תDreams Gymnastics

איך בוחרים מידה של בגדים?




הדבר העיקרי בזמן האימון, תחרות או מופע – שהבגדים יהיו נוחים, שלא יפריעו להתרכז בדברים החשובים באמת. לכן חשוב מאוד להתאים את מידת הבגד לגוף של הילדה.


אז איך יודעים מה המידה המתאימה?


1. גיל – זה לא מידה! גיל נמדד בשנים ומידה – בסנטימטרים. נכון, יש איזושהי קורלציה בין השניים, אבל עדיין ילדות באותו גיל יכולות להיות במידות שונות מאוד.



2. גובה – זה המדד הכי קל. רוב טבלאות מידות מסתמכות על גובה. אבל צריך לזכור שגם ילדות באותו גובה יכולות ללבוש מידות שונות, אומנם הפיזור כאן יותר מצומצם.


בחנויות הרגילות קשה מאוד למצוא בגדים למתעמלות ורקדניות בלט – ארוכות ורזות מאוד. אם זה מתאים ברוחב, אז זה נורא קצר, אם זה מתאים באורך, אז ברוחב אפשר להכניס שתי בנות כאלה. מכירים את המצב? בעיה! הבגדים של Solo ו-Rialitta בנויים לגוף של מתעמלת ומיועדים לפתור את בעיית הפרופורציות.


אם הילדה באמת רזה לפי הסטנדרטים הרוסיים – אפשר להסתמך על הגובה שלה בזמן בחירת המידה. אם הפרופורציות שלה שונות מפרופורציות של מקל, כדאי לקרוא את הסעיפים הבאים.



3. מידות למשתמשים המתקדמים - היקף האגן והיקף החזה. אלה המדדים הכי מדויקים כשאתם קונים מכנס או חולצה. היקף המותן מודדים על הנקודה הכי גבוהה של הישבן והיקף החזה – על הנקודה הכי גבוהה של החזה (אם קיים).



4. המדד הכי מדויק זה קשת הגוף. במדד זה משתמשים כשרוצים לבחור בגד לתחרות. את הקשת מודדים מהחיבור בין הצוור לכתף, מעבירים את סרט המדידה בין הרגליים וסוגרים את הטבעת דרך הגב חזרה לנקודת החיבור.


אורך הקשת משכלל בתוכו את רוב מידות של הגוף:

- אורך הטורסו (גוף ללא רגלים) – הרי באותו גובה יכולה להיות ילדה עם רגליים ארוכות וגוף קצר או להפך – רגליים קצרות יותר וגוף ארוך. זה משפיע מאוד על מידת בגד גוף כמובן.

- היקפים של הגוף – ככל שהילדה רזה יותר, כך הקשת שלה קצרה יותר. עם אותו אורך של טורסו אורך הקשת יכול להיות מאוד-מאוד שונה.


כדי להוסיף תסבוכת לבלגן, לכל חברה יש טבלת מידות משלה. כדאי מאוד לבדוק לאיזו מידה מתאימות המידות של הילדה שלכם בכל חברה וחברה. לחצו על הכפתור כדי לראות את טבלאות המידות דל החברות איתן אנחנו עובדים.


והשיטה הכי בטוחה לדעת את המידה - זה כמובן למדוד! הרי כל ילדה ייחודית!



תקבעו זמן פגישה שנוח לכם, תמדדו פעם אחת את כל מגוון של החנות (אפילו בלי לקנות, אפשר לרשום בצד), ואז תוכלו להזמין דרך האתר ולקבל את ההזמנה בדואר או עם שליח.









201 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page